יום שלישי, 8 באוגוסט 2017

קנבס מיקס מדיה- אחים

יש תמונות שאני מצלמת שאני יודעת שארצה לעשות איתם משהו מיוחד,
אני לא יכולה לשניח להם בכך שהם ישלחו וישמרו כקובץ דיגיטלי.
מגיע להם יותר מזה.

כזו היתה התמונה שצילמתי את ניצן עברי, אחים מתוקים שנראים כמעט תאומים.
צילמתי אותם בביתם שבקיבוץ, לצלם אותם יחד היה פשוט כייף, יש אחים שנבוכים להפגין חיבה
 בייחוד מול המצלמה,
 אבל הם ממש לא, הם זרמו לגמרי והיו מקסימים באופן מיוחד.

כשקיבלתי את החומרים מלימורוש, תיכננתי בכלל להשתמש בתמונה אחרת,של כרמי,
אבל בסופו של דבר התמונה שלהם ממש התבקשה להיכנס לקנבס הזה והלכתי להדפיס אותה במיוחד.
תשפטו לבד אם אפשר לעמוד בפני הקסם שלהם.





קצת הסברים טכנים ולינקים
*לחיצה על המילה המודגשת תוביל ללינק למוצר*


ליצירת הקנבס השתמשתי כשכבה ראשונה במשחת עיצוב אותה העברתי דרך סטנסילים.
השתמשתי גם בספריי הצבע (מיסטים) האלה, שימו לב שיש כאלה בגימור גירי ויש כאלה בגימור פיננתי להם יש שימור שנותן מראה מנצנץ ומאוד יפה. אני השתמשתי בספריי מלימורוש בגימור פנינתי, הגוונים שלהם פשוט מהממים וקל מאוד ליישם אותם, הם נעים בקלות על הדף והצבע נשאר חזק גם אחרי הייבוש. 


השתמשתי גם בטכניקות של הבלטה חמה בעזת חותמת וישירות על חיתוכי צ'יפורד.
את אבקות האמבוסינג האלה עוד לא ניסיתי, מבטיחה לעדכן אחרי שאשתמש בהם, כי אני מתכוונת לקנות בקרוב, הצבעים שם משגעים וחסרים לי לא מעט.

אני אוהבת להוסיף לכל עבודה חיתוכי נייר ואני מוצאת שאלו שאני גוזרת מתוך דפים נותנים את התמורה הכספית השווה ביותר, לעבודה הזו השתמשתי בדף מתוך הסטאק הזה.

לסיום- אי אפשר לעבוד באמת במיקס מדיה בלי אקדח חום אז מזל שלימור הביאה אחד חתיך במיוחד, שיהיה שמח.

מקווה שלא שכחתי כלום, אם יש עוד שאלה אפשר לשאול בכייף ובכל מקרה הכנתי לכם במיוחד
 הדרכת וידאו שמראה את תהליך העבודה, ואפשר ללמוד ממנה לא מעט על הטכניקות. 



ועכשיו הגיע הזמן לכמה תמונות תקריב






נקודה קטנה לפני סיום, אחד הדברים שמשמחים אותי בקבלת חבילות שאני לא בוחרת את המוצרים שבהם
זה שהדבר גורם לי לצאת מתוך הקבעונות שלי. מעולם לא יצרתי לפני קומפוזיציה מסוג זה על קנבס או על דף מלבני עם פורפורציות כאלה והאמת שממש אהבתי ונראה לי שאאמץ לעוד פרויקטים.

תודה רבה שביקרתן,

להתראות
דינה

2 תגובות:

  1. התמונה מקסימה והקנבס עושה עימה חסד. יצירה מקסימה שלך משלב הצילום ועד השפרצות הצבע של הפינאלה❤

    השבמחק
    תשובות
    1. חנה יקירתי, תודה על תגובה משמחת לב. כהרגלך

      מחק