יום חמישי, 1 ביוני 2017

הדרכת הרכבת קיט אלבום + כרטיס



היי, מה שלומכן?

יש לי כמה פרויקטים מרגשים באמתחתי,
הצטרפתי לצוות הDT של לימורוש וקיבלתי חבילה מהממת מלאה בהשראה.

בתוך החבילה היה קיט להרכבת אלבום ודפים מותאמים לעצב איתם.
הדפים  אביביים ונפלאים, מיד החלטתי שאני אקדיש את האלבום לתמונות שצילמתי את כרמי בשבועות שעבר- אני פשוט לא מאמינה שעברה שנה מאז! כמה גרועה אני שלא עשיתי איתן כלום?
 וזה היה סשן מתוק במיוחד.
אני מצלמת המון ולמען האמת לא מספיקה לכהין אלבומים לרוב המוחלט של התמונות, אז מה שמשך אותי במיוחד היה קיט האלבום- ידעתי שזה יעזור לי להיכנס לתוף הפרויקט וסיים אותו במהירות ועדיין לצאת עם אלבום במראה מושקע ללא פשרות.
אני מאוד אוהבת לעטוף את האלבומים בבד ואם אני יכולה לתפור אותם אז בככל אני מבסוטה.
ןזה מה שאהבתי בקיט הזה, האלבום מגיע עם כל מה שצריך אבל כן צריך לתת לו כמה קיפולים (כי הוא מגיע שטוח) ולהדביק את החלק הפנימי לכריכה. בעיני זה יתרון כי זה מאפשר לתפור את הכריכה ולקבל תוצר במראה מוקפד.

אז קדימה להדרכה המצולמת, אם יש שאלה כלשהיא אני כאן.





כמה תמונות מהתוצר, תראו איזה נפלא האלבום נראה.





את הקיט להכנת האלבום תוכלו למצוא במגוון גדלים כאן, אני השתמשתי בגודל 20*20 תואם לגודל הסטאק (אם כי לא באפן מדויק והיה ס"מ שכן צריך היה לחתוך מהדף)הכריכה עוצבה עם קישוטים מהחבילה מלימור, אותם תוכלו למצוא באתר שלה: חיתוכי צ'יפבוד  פרפר משגע, כפתור,ואלמנטים לגזירה מתוך הסטאק המהמם. את דוילי התחרה קניתי בעליאקספרס בחבילה שמגיעה עם תחרות במגוון גדלים, גם את הבד לכריכה קניתי משם, ההדפסים שלהם ממש מתאימים לכריכות.אני ממש התלהבתי מחיתוכי הנייר, מדף קטן יוצאים המון אלמנטים, זה גם מאוד חסכוני בכסף ואפילו נהנתי מהגזירה עצמה.

הפרחים בתחתית הקומפוזיציה קפצו אלי מתוך דף הגזירה והחלטתי שהם מיועדים לכריכה ומשם התחלתי לבנות את הקומפוזיציה, לקחתי אלמנטים מתוך החבילה שהיו נראים לי קשורים ומענינים ושיחקתי איתם עד שהגעתי לזרימה רצויה, בגלל שהפרחים למטה נותנים סיומת עגולה רציתי להמשיך איתה למעלה, ובזה הדוילי הסרוג נתן לי מענה. חשוב למקם את האלמנטים כך שיהיה קשר בינהם והן ידברו אחד עם השני. שימו לב שהעופר הקטן פונה החוצה ומהצד השני הפרפר - כך נוצר איזון. בסיגנון הזה השכבות מעניקות עושר ועומק אז לא לפחד להוסיף עוד שכבות נייר או תחרה, גם אם היא רק מבצבצת היא עדיין מעשירה את העבודה. מעל לעבודה אני אוהבת קצת ללכלך- השפרצתי כאן קצת מיסטים בצבע זהב. 



שילוב האלמנטים מקפיץ כל עבודה, מאחר והם כבר היו בהישג יד על השולחן הכנסתי אותם גם לתוך כרטיס ברכה שהכנתי לסבתא של בעלי שחגגה 84 אביבים ממש לפני חג השבועות,
שיבולת החיטה נאספה בשדה בצילומים שערכתי לכרמי לקראת החג, אבל זה כבר שייך לפוסט אחר....





 להתראות,
דינה



7 תגובות:

  1. דינה האלבום מקסים! לקחת את הקיט צעד אחד קדימה!!!

    השבמחק
  2. הכי צבע בטבע! מקסים...
    ותודה על ההדרכה, השלימה לי כמה פרטים חסרים.

    השבמחק
  3. דינה איזו הדרכה כיפית. הצבעים של הכריכה משגעים והקיט-פשוט רעיון מושלם!!
    מחכה להדרכות נוספות!!!

    השבמחק
  4. איזה אלבום משגע! תיכף אסתכל גם בסרטון, אבל לפני כן - הכרטיס שהכנת יפהפה! מזל טוב לסבתא שלך - וכיף לה שהיא מקבלת כזה כרטיס מושקע!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תמי, כייף שהיא מעריכה ואוהבת. והיא סבתא של בעלי- סוג של סבתא בשבילי (שלי נפטרו ממזמן לצערי)

      מחק