יום חמישי, 8 ביוני 2017

אתגר קומפוזציה- 3 לייאאוטים


רציתי לשתף אתכם באחת העבודות שאני יותר גאה בהן.

כל נושא הלייאאוטים (עיצוב על דף בגודל מלא 30*30 ס"מ) יחסית חדש לי,
זה מאתגר לעבוד על כזה גודל ולבנות קומפוזיות שימלאו את כל הדף ועדיין יראו יפה.
יש בזה הרבה מחשבה ומאמץ ממש מהשלבים של בחירת התמונה ועד הפינישים הקטנים, וכמובן גם הרבה הנאה.

כששרון זיו (מהבלוג נומיש. תעקבו אחריה, היא מדהימה!)  פירסמה בקבוצת פייסבוק של יצירה אתגר של בניית קומפוזיציה ללייאאוטים ידעתי שזו הזדמנות נהדרת להתנסות. האתגר היה מורכב (באמת!) וכלל שלושה שלבים שבכל שלב יצאתי עם עבודה מיוחדת.

העבודה הראשונה היתה בניית קומפוזיציה אורכית, אם תרצו לנסות תוכלו לראות את סירטון ההדרכה כאן.
אז זו העבודה וכמה תקריבים




 עבודה מס' 2 היתה בניית קומפוזיציה אופקית. ההדרכה פה.
וזו העבודה שעשיתי, מאוד דומה להדרכה ואני ממש אוהבת אותה. את התמונה של ליאור וכרמי צילמתי בערב שבת בנחלאות ואני נהנית לראות את הקסם של הסימטאות והקשר שלהם בא לידי ביטוי בתמונה ובעבודה. 






 שתי העבדות הראשונות היו בעצם במסגרת למידה, והעבודה האחרונה עלתה לשפיטה לתחרות.
ההדרכה לעבודה האחרונה תוכלו לראות ממש כאן, כשהמטרה היתה ליצור קומפוזציה עם 2 מוקדי עניין. 
זו העבודה שאני הכנתי.
והעבודה שלי זכתה במקום הראשון!! עבדתי ממש קשה ופשוט הייתי בעננים.

ועוד כמה תקריבים





ההתרגשות שלי אפילו גברה כשקיבלתי את הזכייה!
רוצים לראות? תעברו לפוסט הבא. 












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה